Hoi, Ik ben Kim!

Ik ben Kim Werensteijn. Het is mijn missie om je te helpen bekender, zichtbaarder en aantrekkelijker te maken voor jouw doelgroep op de arbeidsmarkt.

Waarom? Omdat ik weet dat ook jij het kunt! Ik heb zelf ervaren hoe organisaties in deze arbeidsmarkt stoeien met het vinden van nieuwe medewerkers.

Door mijn jarenlange ervaring bij verschillende bedrijven weet ik hoe je goede kandidaten wél kunt bereiken en kunt laten solliciteren bij jouw bedrijf. Ik leer je dit heel graag zodat je zelf gemakkelijk aan de slag kunt met het vinden van nieuwe medewerkers!

Kim Werensteijn

Verandering

Momenteel ben ik zoooooo onrustig, constant heb ik het gevoel iets te moeten doen en kan maar moeilijk rust vinden. Ik weet wel waardoor het komt, ik ben momenteel in een verandering op zakelijk gebied en loop met tal van ideeën. En alhoewel veel mensen bang zijn voor verandering heb ik het juist nodig. Met regelmaat ‘hoop’ ik dat ik nu ook eens de rust kan vinden in hetgeen ik doe, maar aan de andere kant weet ik ook dat juist daardoor enorme groei ontstaat, zowel in ervaring als in mij als persoon.

De afgelopen 2 jaar heb ik bedrijven op interimbasis geholpen. Ter vervanging van een medewerker haar zwangerschapsverlof of bij drukte, 1 bedrijf per keer en dat maandenlang. Ik noem het altijd legaal ‘jobhoppen’, maar na ruim 2 jaar wil ik het anders doen. ‘The story of my life’ zou je kunnen zeggen want zoals gezegd op zakelijk gebied wil ik mezelf altijd verder ontwikkelen. En als ik dan zo terugkijk naar de afgelopen 8 jaar werken ben ik enorm gegroeid, mede juist door de wisseling van bedrijven. Met name de afgelopen 2 jaar als interimmer ben ik, als persoon en op zakelijk gebied, explosief gegroeid. Ik heb dingen mogen doen die ik normaal in loondienst nooit in zo’n korte periode had kunnen doen. In de afgelopen 2 jaar heb ik ervaring voor minstens 7 jaar loondienst opgedaan. En alhoewel ik de laatste 5 jaar echt wel een professional ben, is het ook heel fijn dat ik dit nu ook voel.

Wat wil ik dan?

 Er springen steeds weer nieuwe ideeën in mijn hoofd. Ik vind zoveel leuk, altijd al gehad maar constant denk ik; ‘Kim, je zal toch ergens focus moeten gaan aanbrengen’. Althans dat is wat ze zeggen als je een bedrijf in de markt zet. Als je geen focus hebt of specialisme dan vinden klanten het moeilijk jouw diensten aan te bieden. Hoezo eigenlijk bedenk ik mij nu. Is dat zo of is het gewoon de makkelijke weg die mensen kiezen? Blijf ik mij richten op Recruitment en HR of toch meer op employer branding, online en affiliate marketing? Of juist toch op bloggen, vloggen, trainen of spreker op events? Maar dan denk ik weer; ik heb mijzelf juist net ingeschreven voor een workshop zakelijk tekenen, en al die infographics die ik heb gemaakt vind ik ook zo leuk om te doen. Mijn vaste contacten blijf ik natuurlijk gewoon helpen, maar om terug te vallen in een cliché; verder zal de tijd het leren.

De komende weken heb ik in ieder geval genoeg ‘Food for thought’ (weer zo’n lekkere oneliner). Ik ga het pad gewoon bewandelen en gaandeweg gaat het vanzelf komen, dat weet ik zeker!

[instagram-feed]